Ako nakupovať

V internetovom obchode www.zenavzene.sk nakúpite veľmi jednoducho a niekoľkými spôsobmi.

Tovar, ktorý je na sklade, posielame ihneď do 24 hodín. Ak tovar na sklade nie je, spravidla ho posielame do 14 dní, maximálne ale do 30 dní. Dodacia doba je uvedená pri každom tovare.

 

Spôsoby objednania:
 

A) Objednanie prostredníctvom e-shopu:

Pre objednanie tovaru nie je potrebná registrácia, odporúčame vám ju ale vykonať.

Registrácia

Registráciou získavate prehľad o Vašich objednávkach a budete mať predvyplnené vaše fakturačné údaje podľa svojho profilu, čo vám v prípade opakovaného nákupu celý proces uľahčí a zrýchli. .
V pravom hornom rohu obrazovky kliknite na políčko Prihlásiť - Registrácia
Vyplňte Vaše prihlasovacie a osobné údaje, ktoré nikomu neposkytujte. Ani my nebudeme nikdy od Vás žiadať Vaše prihlasovacie údaje!
Ak v budúcnosti heslo zabudnete, môžete si ho vyžiadať cez  Prihlásiť - Zabudnuté heslo - heslo Vám príde do niekoľkých minút na Váš email.


Postup objednania:

1. Vyberte si tovar z našej ponuky a vložte ho do košíka.
Vkladať do košíka môžete na stránke so základnými informáciami o produkte alebo aj v jeho detailnom zobrazení. U niektorých produktov je v ponuke viac variánt - napríklad rôzne veľkosti, objemy, a pod.. Stačí zvoliť požadovaný variant a následne možno tovar do košíka vložiť.
Potom, čo vložíte tovar do košíka, sa vám na obrazovke zobrazí správa o vložení produktu do košíka a môžete si vybrať, či chcete ešte nakupovať alebo už prejsť na objednanie tovaru.

Hodnotu nákupu si môžete priebežne kontrolovať v pravom hornom rohu displeja, kde sa vám zobrazuje obrázok s nákupným košíkom a sumou.

Po výbere všetkého tovaru kliknite na obrázok košíka. Po jeho otvorení si môžete skontrolovať, či v ňom máte naozaj všetok tovar, ktorý chcete zakúpiť, prípadne obsah košíka môžete ešte upraviť. Nechcený tovar môžete ľahko odstrániť krížikom x alebo zmeniť počet objednaných kusov prepísaním pôvodne zvoleného počtu na želaný počet a následne dáte objednávku Prepočítať.

Ak potrebujete ešte niečo doobjednať, vojdite do obchodu cez ikonku Pokračovať v nakupovaní, nájdite tovar a vložte ho do košíka.


2. Po skontrolovaní obsahu košíka kliknete na Pokračovať k doprave a platbe.
V prvom kroku objednávky zadáte spôsob dopravy (pošta, kuriér alebo osobný odber) a v druhom kroku spôsob platby 
(platba vopred na bankový účet alebo dobierka)

Pri objednávkach v rámci SR od 50 € poplatok za prepravu neúčtujeme. Doprava je zdarma!
Možnosti platby a dopravy.


Ak nám chcete napísať poznámku k objednávke, vyplňte políčko Poznámky.


3. Po vyplnení spôsobu dopravy a platby prechádzate na fakturačné a doručovacie údaje. Je potrebné, aby boli všetky údaje vyplnené správne.


4. Zhrnutie objednávky. Objednávku si môžete skontrolovať. 
Ak s objednávkou a obchodnými podmienkami súhlasíte, zvoľte Odoslať objednávku s povinnosťou platby.

Týmto dokončíte celý proces nákupu. Na email vám v ten okamih dorazí správa o úspešnom prijatí objednávky - ak sa tak nestane, je možné, že ste zadali zle svoj email. Kontaktujte nás prosím na email info@zenavzene.sk alebo telefonicky na číslo 0948 939 389 a my všetko preveríme.
 

Pozn.: Občas sa nám stáva, že zákazník v objednávke označí "platbu vopred na bankový účet", ale nevšimne si to alebo nezapamätá, a tým dochádza k nedorozumeniu. My čakáme na platbu v banke a zákazník čaká na doručenie tovaru na dobierku. Prosím skontrolujte si po odoslaní objednávky potvrdzovací mail, kde je to uvedené - či ste zadali platbu vopred na účet alebo platbu na dobierku. 



B) Objednanie elektronicky:

Tovar si môžete objednať odoslaním emailu na emailovú adresu info@zenavzene.sk. Vo svojom emaile uveďte druh tovaru, počet kusov, spôsob dopravy a platby, vašu fakturačnú a doručovaciu adresu (ak je rozdielna) a telefónne číslo. My sa vám následne ozveme s potvrdzovacími informáciami.



C) Objednanie telefonicky na tel. č.: +421 948 939 389.

 

STORNO OBJEDNÁVKY

Objednávku môžete stornovať do 24 hodín od jej potvrdenia a to prostredníctvom e-mailu: info@zenavzene.sk alebo telefonicky na 0948 939 389.
V opačnom prípade je objednávka záväzná.

 

NEPREVZATIE OBJEDNÁVKY - PORUŠENIE OBCHODNÝCH PODMIENOK

Potvrdením objednávky a obchodných podmienok vzniká záväzná objednávka, ktorú je možné zrušiť do 24 hodín od jej potvrdenia. Neprevzatie tovaru resp. odmietnutie prevzatia bez predchádzajúceho zrušenia objednávky považujeme za porušenie obchodných podmienok.

Zákazník má možnosť opätovne požiadať o odoslanie zásielky, pričom mu budú účtované predchádzajúce poštovné náklady a poplatok pošty za spätné vrátenie k nám (1,25 € v prípade dobierky).

V prípade, že zákazník nemá záujem o tovar, uhradí sumu poštovného a poplatku za vrátenie zásielky na náš účet. Platobné údaje budú zákazníkovi odoslané e-mailom so splatnosťou 14 dní.



Odstúpenie od zmluvy

Ak si u nás zakúpite tovar, do 14 dní ho bez udania dôvodov môžete vrátiť. Avšak len v tom prípade, že daný tovar nebol už použitý a nejaví známky opotrebenia či poškodenia. Dôvod vrátenia uvádzať nemusíte, ale pre uľahčenie celkovej komunikácie je vhodné v odstúpení uviesť dátum nákupu či číslo faktúry / predajného dokladu, bankové spojenie a zvolený spôsob vrátenia peňazí. V prípade tovaru hygienickej povahy (menštruačné kalíšky, erotické pomôcky, a pod.) nemožno tovar vrátiť po vybratí z obalu.

Tovar späť nám posielajte na adresu: Jana Kečkéšová, Sibírska 37, 080 01  Prešov


Formulár na odstúpenie od zmluvy - klik.

 

Reklamácia tovaru

Ak pri prevzatí tovaru zistíte, že je tovar chybný alebo je objednávka nekompletná, okamžite nás kontaktujte a situáciu rýchlo vyriešime. Na tovar sa samozrejme vzťahuje dvojročná reklamačná lehota a v prípade poruchy je možné reklamovať ho. V takom prípade odporúčame kontaktovať nás emailom na info@zenavzene.sk, v ktorom uvediete, aký je problém. Následne sa dohodneme, čo ďalej. Ku každej reklamácii pristupujeme individuálne a nie všetok tovar je nutné posielať späť.

Ďalšie informácie nájdete v našich Obchodných alebo Reklamačných podmienkach.